Antichamber w Minecraft

Dla tych, którzy nie wiedzą, co to Antichamber, to jest gra, w której dzieją się rzeczy niemożliwe. Na przykład: cały czas idziesz tym samym tunelem, cały czas wybierasz: iść w lewo, czy w prawo? Kiedy decydujesz się wreszcie zawrócić, widzisz blokadę. Potem obracasz się o 360 stopni i idziesz dalej.

Co prawda Antichamber został już „przeportowany” do Minecrafta, lecz wpadłem na pomysł, dzięki któremu można zrobić okrojoną wersję tej gry bez konieczności używania snapshota 14w08a. W skrócie: do szybkiego „zegara”, na przykład komparatorowego, należy podłączyć blok komend sprawdzający, czy zbliżyłeś się do końca tunelu. Sprawdzamy komparatorem i podpinamy do bloku komend teleportującego nas do niemal identycznego tunelu powyżej oryginalnego. Różni się w nim tylko to, co znajduje się na początku. Potem na końcu stawiamy znak „zawróć” i gotowe. Przejście w stylu Antichamber. (niestety, zero screenshotów)

Reklamy

Dodaj komentarz...

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s